Pedal!


Ne zamandır yapmayı düşündüğümüz bir etkinlikti;
bisiklet kiralayıp baldırlarımızdaki acı artık bir bedene bürünüp etimizi ısırmaya başlayıncaya kadar ilerlemek, ve artık acıya dayanamaz hale gelince de yönümüzü geri çevirip tekrar pedallara abanmak...
Kimimiz yakacağı binlerce kaloriden bahsedip adonis kasları ile tanışmayı iple çektiğinden bahsediyor ve şimdiden mutu oluyor, kimimiz de baldırlarına doluşacak yepisyeni kasların uçan tekme atmasına engel teşkil edip etmeyeceği konusunda endişeleniyordu. Bense işin "artist"lik boyutundaydım. Gelmeden makinamın hafıza kartında yeterli yer açmış, pilini de kontrol edip öyle çıkmıştım. Gerçi sonradan, onlarca kilo ağırlık ve boynumda SLR fotoğraf makinası ile bir yandan cambazlık bir yandan "artist"lik yapamayacağım gerçeği ile tanıştım ve makinamı çantama geri koymak zorunda kaldım ama o ana kadar çektiğim üç beş fotoğraf bile yetti :)
Günün sonunda işler planlandığı gibi gitmedi tabi, binlerce kilometre yola ısınma turu gözüyle bakanlarımız, gruptaki bazı idmansız arkadaşlar yüzünden 3 km yol ile yetinmek zorunda kaldı.
Kalori yakma hayalleri olan insancıklar da turun sonunda Dominos'un acımasız "bir alana bir bedava" kampanyasına boyun eğdi.


Önemli Not:
Fotoğraf tekniği olarak genellikle "Lensi 18'e Alıp Suratın Dibine Sokmak Sureti ile Burnu Pörtletmek" yöntemini kullandım.



































No Response to "Pedal!"

 

Copyright © 2009 Trl All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes